Z treści Twojego listu wyczytałem,że Twoja Mama nie żyje,lecz nie do końca rozumiem co znaczy,że Twój Ojciec się nad Tobą znęca.

Proszę o podanie czy w zdaniu tym słowa mama,ojciec należy napisac z dużej czy z małej litery.

Dziękuję.

3

Odpowiedzi

2009-11-20T07:48:55+01:00
2009-11-20T07:53:19+01:00
Jeżeli piszesz list do mamy lub taty to musisz napisac z dużej ale jeśli do kogoś innego to pisz z małej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T09:40:39+01:00
W tym zdaniu wyrazy "mama" i "tata" mogą być napisane małą literą , bo jeżeli to jest list to tylko zwroty grzecznośsciowe pisze się wielką literą.