Działka pana Żwirskiego ma kształt prostokata o bokach 100m i 78m.Przygotowuje glebę pod posadzenie drzewek,pan Żwirski musi wysiać 350g na 10m2 powierzchni działki.Ile kilogramów nawozów potrzebuje pan Żwirski?
Błagagam jak najszybciej.

3

Odpowiedzi

2009-11-20T07:54:01+01:00
A=100m
b-78m
P=a*b
P=100m*78m=7800m²

7800m²:10m²=780
78*350g=27300g=273kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T07:58:22+01:00
P=100m×78m=7800m²
7800m²:10m²=780-ilość 10m²
780×350g=273000g
273000g=273kg
2009-11-20T08:04:32+01:00
100x78=7800m2 350g=0,35 780x0,35=273kg