Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T09:04:08+01:00
A)f(x)= -5+4, A=(1,-9), B=(-2,14)
tutaj nie wiem gdzie jest X ?!

b)f(x)=(2x-1)(x-5), A=(5,0), B=(2,9)
f(x)=(2x-1)(x-5)
A=(5;0)
f(5)=(2*5-1)(5-5)
f(5)=(10-1)*0
f(5)=0 punkt A należy do wykresu

B=(2;9)
f(x)=(2x-1)(x-5)
f(2)=(2*2-1)(2-5)
f(2)=(4-1)(-3)
f(2)=3*(-3)
f(2)=-9 punkt B nie należy do wykresu
3 4 3
2009-11-20T09:05:29+01:00
A)chyba źle przepisałeś przykład bo nie można podstwić x
b)(2*5-1)(5-5)=(10-1)(0)=0 punkt A należy do wykresu
(2*2-1)(2-5)=3*-3=-9 - punkt B nienależy do wykresu
1 1 1