Lasy lisciaste i mieszane to siedliska wyrozniajace sie duza roznorodnoscia biologiczna.Korzystajac z dostepnych zrodel informacji,do podanych grup dopisz po jednym gatunku zwierzecia wystepujacym w polskich lasach.

ssaki-

ptaki-

gady-

plazy-

bezkregowce-

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T11:18:40+01:00
Ssaki - sarny, jelenie, daniele, lisy, wiewiórki, żubry, łosie, wilki, niedźwiedzie

ptaki - kukułki, dzięcioły, trznadle

gady - żmija zygzakowata, miedzianka

płazy - rzekotka drzewna, ropuchy, żaby

bezkręgowce - jelonek rogacz, rusałka pawik, ważka
2009-11-20T12:02:35+01:00
Ssaki to np. lisy

ptaki to np.dzięcioły

gady to np. żmija zygzakowata

płazy to np. ropuchy

bezkręgowce to np. ważka
  • jeny
  • Początkujący
2009-11-20T13:13:52+01:00
Ja chciałam jeszcze zwrócić uwagę na pierwsza odpowiedz. mianowicie chodzi mi o kukułkę. Kukułka jest ptakiem wędrownym, a w Polsce występuje bardzo krótko. wiec nie wiem czy aby na pewno o to chodzi. radze posprawdzac resztę odpowiedzi. wiele z podanych zwierząt występuje na terenie trawiastym, lub w sąsiedztwie ze zbiornikami wodnymi