Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:13:31+01:00
Ośmiościan foremny to wielościan foremny, którego wszystkie boki to trójkąty równoboczne.
Pole takiego ośmiościanu oblicza się ze wzoru P = 2√3 a²
P = 2√3 x (10)² = 200√3

Objętość oblicza się ze wzrou V = 1/3a³√2
V = 1/3 (10)³√2 = 1000/3 √2 = 333 1/3 √2
1 4 1
2009-11-20T12:25:23+01:00
Ośmiościan foremny to wielościan foremny, którego wszystkie boki to trójkąty równoboczne.
Pole takiego ośmiościanu oblicza się ze wzoru P = 2√3 a²
P = 2√3 x (10)² = 200√3

Objętość oblicza się ze wzrou V = 1/3a³√2
V = 1/3 (10)³√2 = 1000/3 √2 = 333 1/3 √2
2009-11-20T13:07:48+01:00

wzor na pole ośmisianu: P = 2√3 a²
P = 2√3 x (10)² = 200√3
wzor na objętość ośmiościanu: V = 1/3a³√2
V = 1/3 (10)³√2 = 1000/3 √2 = 333 1/3 √2