Odpowiedzi

2009-11-20T12:22:03+01:00
Problemy o globalnym ociepleniu ; topnieją lodwce , i takie różne !!!!
2009-11-20T12:42:27+01:00
*Zmiejsza się zasolenie mórz(czyli woda robi się słodka)
*Liczne huragany
*Nagłe wzrosty temperatury
*Topnienie lodówców czyli podniesienie się poziomu wód lądowych
*Wzrost śmiertelności(bo powstaja choroby np.:malaria)
*Powiększanie się dziury ozonowej
*Susze i powodzie
*mogą wyginąć ludzie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:48:59+01:00
Czy globalne ocieplenie to poważny problem?

Zdecydowana większość respondentów uważa globalne ocieplenie za problem poważny - w tym 57% traktuje go jako problem bardzo poważny, a kolejne 34% jako problem dość poważny. Mieszkańcy Ameryki Łacińskiej są nie tylko najbardziej świadomi zagrożenia, ale także traktują globalne ocieplenie najpoważniej ze wszystkich regionów (aż 75% respondentów uważa że jest to bardzo poważny problem). Średnia europejska jest na poziomie średniej globalnej - 57% respondentów zgadza się ze stwierdzeniem, że globalne ocieplenie jest bardzo poważnym problemem. “Ameryka Północna, już tradycyjnie, okazuje się najmniej świadoma i najmniej przejęta globalnym ociepleniem” - powiedział Patrick Dodd.

Wśród poszczególnych krajów problem globalnego ocieplenia jest uważany za bardzo poważny w Brazylii (za taki uznało go 81% respondentów), we Francji (80%), w Portugalii (78%) i na Filipinach (76%). W Polsce zagrożenie to jest traktowane bardziej lekceważąco, bowiem tylko 48% respondentów uznało, iż jest to "bardzo poważny problem”, podczas gdy średnia światowa wynosi 57%. Jednakże, pomimo wysokiej świadomości wśród globalnych konsumentów i wysokiego odsetka osób uważającej to zjawisko za poważne, globalne ocieplenie nie jest uważane za powód do osobistego zmartwienia w krótkiej perspektywie czasu. Na całym świecie zaledwie 7% respondentów uznało, iż globalne ocieplenie stanowić będzie ich istotne osobiste zmartwienie w ciągu następnych 6 miesięcy