Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:41:10+01:00
Powodem tego zjawiska sa prądy morskie które na zachodzie przynoszą suche powietrze a na wschodzie wilgotne z opadami deszczu
1 4 1
2009-11-20T15:25:45+01:00
Zachodnie wybrzeze jest suche poniewaz znajduja sie tam gory ktore zatrzymuja deszczowe chmury a wschodnie jest wilgotne poniewaz znajduja sie tam same niziny i chmury deszczowe nie maja zadnych pzreszkod