Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T12:14:08+01:00
Drogi kolego, Boga nie da się tak porostu opisać. To właśnie On powiedział błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli. Bóg to najlepszy człowiek na świecie.Czynił wiele cudów i znaków aby ludzie zrozumieli potęgę Boga i jego miłosierdzie dla nich.
Bóg nie jest człowiekiem tylko osobą ważniejszą od ludzi
2009-11-20T13:02:06+01:00
Bóg to stwórca naszego świata.On stara się nam zawsze pomóc.Modlimy sie do niejgo aby wysłuchał naszych prózb.On poświęcił się dla naszego zycia na ziemi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T14:13:43+01:00
Bóg stworzył cały świat. Jest dobry i miłosierny. Przebacza ludziom i bardzo ich kocha. Tylko Bóg wie o wszystkim. Wie o twoich i moich grzechach i przebacza nam. Boga nie widać, ale my wiemy, że on jest. Wierzymy w niego i modlimy się do niego. Na spotkanie z Bogiem chodzimy do kościoła, a aby z nim porozmawiać modlimy się i śpiewamy. Bóg oddał także swojego syna - Jezusa Chrystusa i zasłał go na Ziemię, aby nas nauczał. Jezus oddał życie za ludzi. Bóg kocha wszystkich ludzi!
4 4 4