18. Uzupełnij zdania:

Naturalny zespół minerałów to............................. Piaskowiec składa się z kwarcowych ziarenek............................ zlepionych spoiwem. Wapień to węglan.............................
Węgiel kamienny jest skałą osadową pochodzenia .....................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:23:48+01:00
Naturalny zespół minerałów to skała.

Piaskowiec składa się z kwarcowych ziarenek minerałów zlepionych spoiwem.

Wapień to węglan wapnia.

Węgiel kamienny jest skałą osadową pochodzenia roślinnego.
1 1 1
2009-11-20T15:02:52+01:00
Naturalny zespół minerałów to skała.

Piaskowiec składa się z kwarcowych ziarenek zlepionych spoiwem.

Wapień to węglan wapnia

Węgiel kamienny jest skałą osadową pochodzenia organicznego
1 5 1