Odpowiedzi

2009-11-20T12:34:36+01:00
Antygona.
Człowiek może pokonać morza.
Człowiek może ujarzmić i wyhodować zwierzeta .
Ale człowiek nie może pokonać smierci
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:41:21+01:00
Antygona - córka Edypa (króla Teb) i Jokasty, postać barwna, młoda, piękna, dumna, pewna siebie, narzeczona Hajmona, pragnie sprawiedliwości, nie boi się Kreona
Kreon - władca despotyczny, zapatrzony w siebie, nie liczył się z niczyim zdaniem, przekonany o swojej racji, uważał, że kobiety są gorsze od mężczyzn, po samobójstwie jego syna i zony Kreon przemyślał swoje postepowanie
19 3 19