Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:48:53+01:00
A Son - syn - lmn. sons
A Daughter - córka - dauthers
AN Identity card - dowód tożsamości - identity cards
A Country - państwo - countries
AN Address - adres - adresses
AN Umbrella - parasolka - umbrellas
AN Uniform - mundur - uniforms
A Key - klucz - keys
A Book - książka - books
A Girl - dziewczyna - girls
1 5 1
2009-11-20T12:54:34+01:00
A son / a sons - syn / synowie

a daughter / a daughters - córka / córki

an idenitity card / an idenitity cards

a country / a countrys - kraj / kraje

an addres / an address - adres / adresy

an umbrella / an umbrellas - parasol / parasolka

an uniform / an uniforms - mundurek / mundurki

a key / a keys - klucz / klucze

a book / a books - książka / książki

a girl / a girls - dziewczyna / dziewczyny
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T12:59:21+01:00
A son-syn
a daughter-córka
an identity card-dowód tożsamości
a country-kraj, państwo
an address-adres
an umbrela-parasol
an uniform-mundurek
a key-klucz
a book-książka
a girl-dziewczyna

Powinno być dobrze. Pozdrawiam.