Odpowiedzi

2009-11-20T13:26:12+01:00
"Moja ulubiona postać z bajki"

Moją ulubioną postacią z bajki pt. Herkules był właśnie Herkules ponieważ był : silny, odważny , pomocny i bardzo miły.
Latał na swoim pegazie i zwalczał demony, Hadesa , i potężne żywioły. Był on synem Zeusa króla bogów którego bronią były błyskawice. Jego największymi przeciwnikami byli Hades, hydra i cyklop. Podoba mi się to że zawsze gdy mógł pomóc pomagał.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T13:28:33+01:00
Moją ulubioną postacią z bajki jest Mary Lennox z bajki Tajemniczy ogród Mary musiała wyjechać do wuja ,ponieważ jej rodzice i opiekunowie po umierali na grypę zwaną cholerą. Mary nie chciała tam jechać lecz musiała. Następnego dnia była już u wuja. Poznała tam Dicka,Martę,Colina. Dicka poznała gdy pżyniósł jej przybory do pielenia ,ponieważ to jest Marty brat. Marta była siostrą Dicka i pracuje jako służąca Mary.Colin był chłopcem chorym na anoreksje.
2 1 2