Odpowiedzi

2009-11-20T13:08:07+01:00
1g=4,55 l
zeby obliczyc ile wejdzie, dzielimy pjemnosc balu na 4,55

35:4,55=7,69

wejdzie 7,69 galonow
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T13:12:06+01:00
Aby obliczyć ile galonów zmieści się do baku o pojemności 35l układamy proporcje:

1 galon = 4,55l
x galonów = 35l

1 * 35 = x * 4,55
35 = 4,55x /:4,55
x = 7,69

Odp. Do baku o pojemności 35l zmieści się 7,69 galonów paliwa.
2009-11-20T13:25:07+01:00
Liczba pojemnosci w litrach 35l 3500l
₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋ = ⁻⁻⁻⁻⁻⁻ = ⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ =7,69
1 galon(w litrach) 4.55 l 455l


nie moze byc 7,7galona gdyz byloby to juz za duzo troszeczke bedzie brakowac gdy bedzie to 7,69ale nie duzo