Ustal czy w podanych poniżej zdaniach mamy do czynienia ze zjawiskiem homonimii czy polisemii.przy każdym przykładzie napisz nazwę zjawiska:
1Pojadę nad morze
2Muł tuplał się w mule
3Oparła się o nogę stołu i założła nogę na nogę
4Po wyjściu z cyrku dziecko urządziło istny curk-płakało i 5tarzało się po ziemi.Kapa kapie od złota i drogich kamieni
6Nie ma kasy w kasie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T13:13:45+01:00
1. homonim
2. homonim
3. homonim
4.homonim
5. polisem
6 polisem
3 3 3
2009-11-20T13:14:56+01:00
1.zjawisko polisemi
2.zjawisko homonimi
3. zjawisko polisemi
4 zjawisko polisemi
5.zjawisko homonimi
2 3 2
2009-11-20T14:34:50+01:00
1 zjawisko polisemii
2 zjawisko homonii
3 zjawisko homonii
4zjawisko polisemii
4 zajwisko komonnii

NIE WIEM CZY DOBRZE ODMIENILAM TE HOMONII
~~~~PROSZE~~~~
2 1 2