Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T13:23:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T14:44:36+01:00
Suma punktow ktora zdobyla to
(8×3-¾)+(7×4-2×1)+(5×5-5×5/4)=(24-¾)+26+(25-25/4)=
=23¼+26+(25-6¼)=23¼+26+18¾=68

za zadania zdobyla 68 punktow, ale jeszcze dostala na start 30 punktow, czyli zdobyla 98 punktow

b)
maksymalna ilosc punktow jaka moze otrzymac to 30+10×3+10×4+10×5=150 punktow

minimalna to jesli wszystkie zadania rozwiaze zle, czyli
30-10×¾-10×1-10×5/4=30-30/4-10-50/4=0
minimalna ilosc punktow to 0
1 5 1