Odpowiedzi

2009-11-20T13:41:03+01:00
Możesz narysować np. morze , palmy , zachód słońca i dwie osoby trzymające sie za ręce lub coś w tym rodzaju
pozdrawiam ; ****
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T13:42:57+01:00
Młode szczęśliwe małżeństwo. Pan młody przenosi żonę przez próg ich domu, parę osób bije brawo, jakaś ładna dekoracja w tle, wszyscy szczęśliwi...

Może nie wygląda to jak bajka dla dzieci, ale jest życiowe i koncepcja powinna się spodobać... ;-)
2009-11-20T13:54:47+01:00
Możesz narysować dwoje ludźi spoglądających na siebie i trzymających za ręce dzieci. Rodzina ma się uśmiechać, w oddali woda i jakaś roślinność, piękne słońce. Nie mam więcej pomysłów.