Odpowiedzi

2009-11-20T13:39:29+01:00
Najpierw trzeba obliczyć pole korektora i kartki
12m = 120 cm
4.2mm = 0.42cm
210mm = 2.1cm
297mm = 2.97cm
P= a x b
P= 120 x 0.42 = 50.4 (Pkorektora)
P= 2.1 x 2.97 = 6.237(Pkartki)
Odp:korektora wystarczy do zamalowania całej kartki

Ps nie wiem czemupodałaś takie małe wymiary kartki ale obliczyłem co podałaś mam nadzieje ze pomoglem xD
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T13:51:44+01:00
Korektor do zamalowywania błedów to taśma o długości 12m i szerokości 4,2mm. Czy taśmy wystarczy do zamalowania całej kartki formatu A4 (210mm na 297)

korektor 12m na 4,2mm znajdzmy powierzchnie calkowita tej tasmy
czyli trzeba sprowadzic do takich samych jednostek ja wezme cm
12m=1200cm 4,2mm=0,42cm
teraz powierzchnia tego jak zwyklego prostokata 1200*0,42=504cm2
teraz powierzchnie kartki poszukajmy
tez sprowadzmy do cm
297mm=29,7cm 210mm=21cm
powierzchnia=29,7*21=623,7cm2
a wiec powierzchnia kartki jest wieksza od powierzchni korektora znaczy jego tasmy wiec nie starczy
pozdro :)

moj poprzednik jak widze zepsul 2 przeliczenia na cm 12m=1200cm a nie 120 i 210mm=21cm a nie 2,1 wymiary kartki pdoalas bardzo dobrze to jest prawodlowy wymiar kartki A4
26 3 26