Odpowiedzi

2009-11-20T14:16:33+01:00
Prosze dokładnie czytać książki
i oddawac je w terminie
za nie oddanie ksiazek do bibloteki sa odejmowane punkty
2009-11-20T14:16:53+01:00
Drogi czytelniku przed przeczytaniem ksiazki prosimy przeczyatc wstęp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T14:21:26+01:00
Dzień dobry. Chciałam bym poinformować ze pan/pani trzyma za długo książkę pt."Zemsta".Jest już za nią kara do zapłaty.Proszę o to żeby pan/pani jak najszybciej oddali książkę albo na stronie internetowej ją przedłużyli