Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T14:12:16+01:00
Korzystne:koło,naczynia,alfabet,pismo,ogień
niekorzystne:komputer(ludzie przesiaduja na nim caly dzien ,ale moze byc tez korzystny),broń palna,granaty,czołgi,armaty
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T14:14:07+01:00
- żarówka
- telegraf
- maszyna parowa
- internet
- samolot


- bomba atomowa
- proch strzelniczy
- dynamit
- broń biologiczna
- nawozy sztuczne
2 3 2
2009-11-20T14:16:02+01:00
Korzysne : prąd, telefon, pojazdy, internet,film

niekorzystne :broń nuklearna, sztuczne nawozy,żywność modyfikowana, konserwanty.
2 3 2