Odpowiedzi

2009-11-20T15:08:32+01:00
Moja przygoda zaczęła się około 3 lat temu, gdy po raz pierwszy przeczytałąm książkę'Boso ale w ostrogach" Grzesiuka. Wzbudziła ona we mnie wiele pozytywnych emocji. Raz śmiałam się innym razem płakałam. Kocham czytać gdyż książki dają mi możliwość poznania świata, zrozumiuenia go, odetchnięcia od szarej rzezcywistośći. Sama polecam czytanie książęk wszystkim ludziom.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:12:50+01:00
Moja przygoda zaczęła się gdy nauczyłam się czytać.Pierwsze książki zaczęłam wypożyczać w pierwszej klasie kiedy założyła sobie kartę w bibliotece , z niej wypożyczałam różne książki ,które mnie interesowały.Później założyłam sobie karty w innych bibliotekach i przeczytałam wiele książek.W książkach najbardziej podoba mi się to ,że wszystko może się zdarzyć nie można się domyślić co się stanie np. jak w filmach.Z książek których przeczytałam to najbardziej przypadła mi do gustu opowieść Ania z Zielonego Wzgórza , ponieważ dziewczynka Ania nie jest taka jak inne dzieci jest zupełnie niezwykła i ma niesamowite przygody.Książka , która strasznie mnie nudziła to Wspomnienia niebieskiego mundurka , bo ta książka została napisana bardzo starym językiem i nic praktycznie z niej nie zrozumiałam.
3 3 3