Odpowiedzi

2009-11-20T15:03:34+01:00
Prosze oto twoj link
http://warszawa.wikia.com/wiki/Warszawa_w_okresie_II_wojny_%C5%9Bwiatowej

Mam nadzieje ze pomoglem , jesli nie usun ten post!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T15:05:02+01:00
Http://maps.google.pl/maps?client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=s&hl=pl&source=hp&q=mapy+warszawy+II+wojna+%C5%9Bwiatowa&lr=&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Kombatant%C3%B3w+II+Wojny+%C5%9Awiatowej+2,+Sulej%C3%B3wek&gl=pl&ei=zaEGS9qqGY-GmwP-oenGCg&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAsQ8gEwAA

to taki dlugi link ;**
nie wiem czy to o to chodzilo :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:10:54+01:00
Dzieci z getta:

http://www.annefrankguide.net/pl-PL/content/Getto_warszawskie_pl.jpg

http://www.dws-xip.pl/reich/zaglada/getto45.jpg

http://www.se-ma-for.com/uploaded/preview/Zglebokosciwolam.jpg

http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_2-6156.jpg

http://www.mmszczecin.pl/rep/blog/71/10416.4.jpg

http://uczyc-sie-z-historii.pl/system/images/492.jpg

http://eela1.blox.pl/resource/getto7.jpg

http://eela1.blox.pl/resource/getto10.jpg

http://eela1.blox.pl/resource/getto91.jpg

http://www.rumburak.friko.pl/img/dzieci_getto.jpg

http://www.fpp.co.uk/History/General/WarsawGhetto/Warsaw_ghetto_boy_630.jpg

http://d.wiadomosci24.pl/g2/b2/af/3a/76336_1221634349_1163_p.jpeg

http://pl.auschwitz.org.pl/e/components/com_virtuemart/shop_image/product/f80ec3ec2b9b62477a8f9e8a87105ac3.jpg

http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_37-340-15.jpg

http://www.blogi.szkolazklasa.pl/privefiles/blog-930/dzieci%20getto.jpg

http://bialarawska.blox.pl/resource/komplety.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/8468/getto621gt1.jpg

http://www.rumburak.friko.pl/img/dzieci_ghetto-1941.jpg

http://www.iam.pl/pl/site/fo_photographer2.jpg