Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:11:18+01:00
Pewnego dosyć pogodnego dnia
Franciszek wybrał sie na spotkanie
klasowe. Zapowiadało sie całkiem
miło każdy z klasy miał przygotować
pokaz to co najbardzej lubi.
Cała klasa naprawde fajne rzeczy przedstawiała
przyszedł czas na Franka, który miał zademostrować
żąglowanie piłkami.
Na początku szło mu dobrze lecz poźniej wszystko sie popsuło
piłki sie rozleciał a Franek w padł w kałurze
Wiec dzieci mała morał bajki taki
Miłe złego początki lecz koniec żałosny.
53 2 53
to nie jest dobra odpowiedź - tragicznie źle!
2009-11-20T15:27:07+01:00
Dawno temu żył pan szczodry,
Lecz sam nie był zbyt mądry.
Miał wszystko co chciał,
Co sobie zażyczył to miał.
Pewnego jednak dnia sam zobaczył,
Że do jego domu nikt się nie stawić raczył.
Wtem stracił bogactwo całe,
A jego wiedzy, jak wiadomo, nie było wcale.
Próbował chodzić tu i tam,
Jednak na życie nie potrafił zarobić sam.
Początki są miłe,
Lecz wiersz nie zawsze.
Więc ucz się dobrze,
I żyj mądrze.
71 4 71