Odpowiedzi

2009-11-20T15:12:14+01:00
Mój wymarzony ogród byłby pełen rabatek.
Znajdowałyby się w nim egzotyczne krzewy oraz drzewa.
Znalazłoby się miejsce na warzywniak, abym miał zawsze własne, świeże warzywa.
Miałbym oczko wodne dla wystroju oraz altankę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:13:30+01:00
Mój wymarzony ogród znajdowałby się przed domem. Do mojej posiadłości prowadziłaby prosta ścieżka otoczona różami. W pozostałych częściach ogrodu rosłyby różne krzewy ozdobne. W tym ogrodzie znajdowałoby się też kilka rabat z pięknie pachnącymi kwiatami.
1 5 1
2009-11-20T15:30:52+01:00
Mój wymarzony ogród, to miejsce gdzie mógłbym udać się po ciężkim dniu w szkole. Pełen zapachu kwiatów i różnego rodzaju krzewów, dzięki którym poczułbym się jak w raju. Nie mogłoby w nim zabraknąć stawu z wieloma gatunkami pięknych ryb i zwierzątek wodnych. Ważnym elementem byłyby także drzewa, których owocami mógłbym się delektować w czasie relaksu.
2 5 2