Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:11:41+01:00
Nizina Amazonki
Kotlina Konga
Bengal (nad Zatoką Bengalską)
Archipelag Malajski
Ameryka Środkowa
3 2 3
2009-11-20T15:21:49+01:00
Najwyższe opady:

Nizina Amazonki
Kotlina Konga
Bengal (nad Zatoką Bengalską)
Archipelag Malajski
Ameryka Środkowa

Najniższe opady:

Sahara (Cały pas pustyń na północy Afryki od Maroka po Egipt i Arabię Saudyjską)
Wielkie pustynie Australii (Wlk. Pust. Wiktorii, Wlk. Pust. Piaszczysta)
Zachodnie wybrzeże Ameryki Południowej (Pustynia Atakama)
Pustynie Wyżyny Mongolskiej i Tybetańskiej w Azji (Gobi, Ałaszan, Takla Makan)
4 3 4
2009-11-20T15:43:45+01:00
Nizina Amazonki
Kotlina Konga
Archipelag Malajski
Ameryka Środkowa
2 3 2