1.Pan Andrzej kupił akcje firmy Super i sprzedał je z dwudziestopięcioprocentowym zyskiem za 4800 zł.Kupił więc te akcje za:
a)3400 zł b)4000 zł c)4600 zł d)5760 zł

2.Jeżeli koń jest 10 razy cięższy od człowieka,to jest od niego
cięższy:
a) o 100% b) o 1000% c) o 900% d) o 10%

Proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

2009-11-20T15:14:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:15:39+01:00
Zad 2

waga człowieka = 100%
koń jest cięży 10 razy więc

10* 100% = 10000%
od B. o 1000%

zad1
4800 - 125 %
x - ---- 100 %

x= 4800* 100 / 125 = 480000 :125 = 3840

ale ty nie masz takiej odpowiedzi, a takie powinno byc rozwiązanie
10 4 10
2009-11-20T15:34:20+01:00
1.
4800:100 = 48
48 x 20% = 960
4800 - 960 = 3840
(Zaznacz najbliższy wynik czyli 4000.)

2.
Odp. A
20 1 20