Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:24:05+01:00
Kościół jest jeden ponieważ:

a) ma jednego najwyższego pasterza
b) głosi jedną i tę samą naukę
c) udziela wszędzie tych samych sakramentów świętych

Krótko i szczegółowo. Mam najdzieje że najlepsza ;p
1 3 1
2009-11-20T15:25:57+01:00
Poznajemy to po jedności jaka wiąże całą jego wspólnotę. Kościół to piękny przyozdobiony obrazami budynek ale to nie to jest ważne najważniejsi są ludzie, którzy przychodzą do niego by we wspólnej modlitwie łączyć się z Bogiem.
2009-11-20T15:59:27+01:00
Kościół jest jeden ponieważ wszystkie kościoły wyznają tą samą religie i głoszą sakramenty święte.
Przyjmują do kościoła nowych członków czyli dzieci które przez chrzest stają sie dziećmi bożymi.