Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:25:17+01:00
84767,5649 zaokrąglij do:
a) drugiego miejsca po przecinku,=84767,56
b) liczby całkowitej, 84768
c) tysięcy,84000
d) setek tysięcy .1000000
aha i do tego nie ma specjalnych obliczeń trzeba poprostu wiedziec jak się zaokrągla.
1 5 1
2009-11-20T15:25:58+01:00
A)84767,57
b)84678
c)85000
d)100000
2009-11-20T15:25:52+01:00
A) 84767,5649= 84767,6
b) 84767,5649= 84768
c) 84767,5649= 84767,565
d)