Odpowiedzi

2009-11-20T15:27:44+01:00
Mieć węża w kieszeni-być skąpym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:28:41+01:00
Spaść z księżyca- nie wiedzieć czegoś oczywistego, zachowywać się dziwnie
urwać się z choinki- nie wiedzieć czegoś oczywistego, zachowywać się dziwnie
być nie z tego świata- dziwnie sie zachowywac
mieć węża w kieszeni-niechętnie wydawać pieniądze, być skąpym lub nazbyt oszczędnym
żmija wychodowana na piersi- chyba popelnienie jakiegos zlego czynu nie wiem
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T19:06:10+01:00
1-nagle sie pojawic
2--"-
3-byc innym, dziwnym
4-być tajemniczym, podstepnym
5-ktos sie urodzil zlym podly