1. Nowy samochód traci na wartości 20% po roku użytkowania. Wartość samochodu po roku użytkowania wyniosła 19 744zł. Ile kosztował nowy samochód?

2. Ile liczb wymiernych jest w zbiorze X= -√5, √1 9/16, -9/16, 0, π, √4, -1 2/3, √2

3.Uporządkuj rosnąco liczby:
√3-1 23/36
√3
0
(√2+1/4)²
³√1-19/27

Proszę o wszystkie obliczenia.

2

Odpowiedzi

2009-11-20T15:38:26+01:00
1) 19744 x 100 % / 80% = 24680 zł

P.s. To 80 % ma być pod kreską ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:40:58+01:00
1. 80% - 19 744 zł
100% - x

x=(100% pomnożyć przez 19 744) a całość podzielić na 80%
x=24 680 zł
odp.
Nowy samochód kosztował 24 680zł.
:P
2 4 2