Odpowiedzi

2009-11-20T15:30:26+01:00
1 galon - 60km
x - 100km

x= 1 x 100 / 60

x= 100/ 60

x= 1,6 (6) galon paliwa.

Na 100km samochód zużywa 1,6(6) galon paliwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:30:49+01:00
1 galon - 60km
x galonów - 100km
---------------------------
x= 1galon × 100km ÷ 60km ≈ 1,66 galona
odp. Na 100 km samochód zużywa 1,66 galona paliwa.
1 5 1
2009-11-20T15:35:44+01:00
|Proporcja:
1 galon - 60km
x galonów - 100 km

x= 100*1/60
x=1, (6) galona
Odp.: 1,(6) galona lub ok.6 l.