0 stopni C- 273,15 kelvinów
0 kelvinów- -273,15 stopni C

W polsce w 1996 roku najwyzszą temperature 33 stopni C zanotowano na stacji materoolgicznej w sułbicach i gorzowie wielkopolskim,zas najnizsza temperature - 29 stopni C zanotowała stacja meteroologiczna w suwałkach.Wyraz te temperatury w kalvinach!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T15:39:57+01:00
Sułbice i Gorzów:
33 *273,15 = 9013.95
Suwałki:
-29 * 273,15 = -7921.35
Nie jestem pewna czy to na pewno jest dobrze. ;))
2009-11-20T15:44:36+01:00
33 stopni C =9013,95 stopni kelvina
29 stopni C=7921,35 stopni kelvina