Odpowiedzi

2009-11-20T15:52:27+01:00
Α=110
β=40
γ=30
δ=110

6.
nie mam pojecia ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:56:04+01:00
Zad.5
α=180^-40^-30^=110^
β=180^-30^-110^=40^
γ=30^
δ=α=110^
zad.6

czerwony-α
zielony-β
niebieski-δ
α=360^-230^=130^
β=(360^-2*130^):2=(360^-260^):2=100^:2=50^

^-stopni
2009-11-20T15:56:58+01:00
6. zielony 50 czerwony 130
5. alfa 90
beta 50
gama 90
delta 50
chyba...dobrze niewiem