Odpowiedzi

2009-11-20T15:52:32+01:00
Różnią się :

Krojem
Kolorem
Ozdobami
4 3 4
2009-11-20T15:56:52+01:00
Różnią się krojami, ozdobami, kolorami. mężczyźni nosili peruki, a kobiety wykwintne suknie z gorsetami
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:15:11+01:00
Stroje epoki ościecenia różnią się od współczesnych krojem i ozdobnością. Kobiety nosiły wykwintne suknie z gorsetami. Mężczyźni nosili peruki.
5 3 5