Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:53:19+01:00
(1-sin alfa)(1+sin alfa) = 1-sin²alfa= cos²alfa
1 5 1
2009-11-20T16:00:19+01:00
(1-sin alfa)(1+sin alfa) = ??

(mnożysz wszystko przez siebie)

1+sinα-sinα-sin²α = ??

(sinα i -sinα się skracają)
(1=sin²α+cos²α)

sin²α+cos²α-sin²α=??

cos²α=??

KONIEC ;]
6 2 6
2009-11-20T16:33:21+01:00
(1-sin alfa)(1+sin alfa) = 1-sin alfa(2)
dwójka w nawiasie oznacza potęge
2 3 2