Odpowiedzi

2009-11-20T15:55:12+01:00
Kiedy na ogół sie nudzisz.?
Wtedy gdy pada deszcz, lub są wakacje.

Jak zachowujesz się, gdy jest ci nudno.?
Robie sie troche nachalne, i pytam sie mamy czy nie ma dla mnie coś do zrobienia.

;).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:55:39+01:00
1.Nudzę się, gdy nie mam z kim porozmawiać i , gdy nikt ze mną nie jest.

2.Gdy jest mi nudno dzwonie do koleżanki lub idę na spacer.
2009-11-20T16:02:38+01:00
Nudze sie najczesciej w niedziele
gdy jest mi nudno zachowuje sie nerwowo i jestem zamulony