Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:03:07+01:00
Dzień 1

Siadanie :
Płatki na Mleko
2 Siadanie :
Kakao + batonik
Obiad :
Zupa pomidorowa
Podwieczorek :
Banan
Kolacja :
Sałatka warzywna


Dzień 2

Siadanie :
Sok jabłkowy + kanapki z szynką
2 Siadanie :
Pomarańcz
Obiad ;
Naleśniki z białym serem
Podwieczorek :
Galaretka
Kolacja :
Grzanki z serem


Dzień 3

Siadanie :
Sałatka owocowa
2 Siadanie :
jabłko
Obiad:
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym
Podwieczorek :
3 Herbatniki
Kolacja :
Kluski lane

Dzien 4

S:
serek + kanpka
2S;
batonik
O;
Makaron z sosem
P:
Banan
K:
Kanapki


dzien 5 :

S; mandarynka + serek
2S; sok wieloowocowy
O: zupa ogórkowa
P; orzeszki
K: płatki na mleko



dzien 6
s: kanapki
2s; panna cotta
O; warzywa na patelnie
P: brzoskwinia
K; zupa mleczna


dzien 7

s; kanpka z warzyami
2s: kiwi
0: zapiekanka z ziemniaków
P; ciasteczko
K : miseczka kurczaka w galarecie


I w nastepnym tygodniu to samo
1 5 1
2009-11-20T16:12:31+01:00
1 DZIEŃ:
- Śniadanie:
2 bułki z masłem, pomidorem i ogórkiem;
Szklanka 200ml kakao;
- II Śniadanie:
Jogurt naturalny z muslli;
Jabłko;
- Obiad:
Zupa pomidorowa z ryżem;
Ziemniaki z rybą (np. Panga) i mizeria (np. śmietana, ogóki, pomidor)
- Deser:
Sok przecierowy (np. Kubuś)
- Kolacja:
Płatki owsiane z mlekiem;

2 DZIEŃ:
- Śniadanie:
Jajecznica z boczkiem;
Herbata z cytryną;
- II Śniadanie:
Baton mussli;
Banan;
- Obiad:
Kapuśniak;
Naleśniki z dżemem;
- Deser:
Jogurt truskawkowy;
- Kolacja:
Kanapki z boczkiem;
Herbata z cytryną;


itd.. więcej nie mam czasu.. sorrki :(
ale pamiętaj żadnych słodyczy!!
Mnie pani od Biologi chciała za to udusić ! ;P
1 5 1
2009-11-20T19:58:04+01:00
Pierwszy dzień:
Śniadanie:płatki kukurydziane na mleku+ jogurt owocowy
Obiad zupa ryżowa
Kolacja:kanapki

Drugi dzień:
Śniadanie:jajecznica
Obiad:rosół
Kolacja:omlet

Trzeci dzień
Śniadanie:kanapki
Obiad:kotlet melony+ziemniaki+sórówka

Czwarty dzień
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa pomidorowa
Kolacja:jogurt

Piąty dzień:
Śniadanie:płatki owsiane
Obiad:zupa ogórkowa
Kolacja:Budyń czekoladowy

Szósty dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa warzywna
Kolacja:kanapki

Siódmy dzień:
Śniadanie:jajecznica
Obiad:ziemniaki+kotlet schabowy+sałatka
Kolacja:smażona zwyczajna kiełabasa

Ósmy dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa marchwiowa
Kolacja:kanapki

Dziewiąty dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:rosół
Kolacja:kanapki

Dziesiąty dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa pomidorowa
Kolacja:jajecznica

Jedenasty dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa ogórkowa
Kolacja:Frytki

Dwunasty dzień:
Śniadanie:Kanapki
Obiad:rosół
Kolacja:jajecznica

Trzynasty dzień:
Śniadanie:kanapki
Obiad:zupa pomidorowa
Kolacja:kanapki

Czternasty dzień
Śniadanie:kanapki
Obiad:ziemniaki+kurczak+mizeria
Kolacja:Kanapki