Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:57:33+01:00
Przykladowo 100zl

obnizamy o 20%, zostaje 80zł potem jeszcze o 25%, zostaje 60zł

obniżamy o 45%, zostaje 55zł

wieksza jest obniżka o 45%
3 4 3
2009-11-20T15:59:51+01:00
X- cena poczatkowa

x-x*20% - pierwsza obnizka
(x-x*20% )-(x-x*20% )*25%=0,8x+0,2x=0,6x


a w drugim przypadku

x-x*45%=0,55x

czyli przy podwójnej obznizce towar bedzie drozszy czyli obnizka podwojna jest mniejsza
4 3 4
2009-11-20T16:18:40+01:00
PIERWSZA ODPOWIEDŹ BO
120%- X
125- X
2 1 2