1Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h, to pokonywał by:
a)w ciągu 1 godziny ..............metrów
b)w ciągu 1 minuty ...............metrów
c)w ciągu 1 sekundy ...............metrów

2Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 m/s to pokonywałby:
a)w ciągu 1 minuty.............metrów
b)w ciągu 1 godziny ...............metrów
c)w ciągu 1 godziny ................kilometrow

co trzeba wpisać w wykropkowane miejsca ?? prosze o szybką odpowiedz z góry dzięki =**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T15:59:43+01:00
1Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h, to pokonywał by:
a)w ciągu 1 godziny 120000 metrów
b)w ciągu 1 minuty 2000 metrów
c)w ciągu 1 sekundy ok. 33 metrów

2Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 m/s to pokonywałby:
a)w ciągu 1 minuty 600 metrów
b)w ciągu 1 godziny 36000 metrów
c)w ciągu 1 godziny 36 kilometrow
4 5 4
2009-11-20T16:04:24+01:00
A)12000m
b) 200m
c) 3,(3)m
2.
a)600m
b)36000m
c)36km
2009-11-20T16:12:18+01:00
1.Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h, to pokonywał by:
a)w ciągu 1 godziny 120 000 metrów
b)w ciągu 1 minuty 200 metrów
c)w ciągu 1 sekundy 33 ⅙ metra
2.Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 m/s to pokonywałby:
a)w ciągu 1 minuty 60 metrów
b)w ciągu 1 godziny 36000 metrów
c)w ciągu 1 godziny 36 kilometra

proszę ;)
ja też miałam te zadania w suplemęcie albo coś