Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:30:25+01:00
Herbata rozpuszczalna: glukoza, regulator kwasowości, barwniki E 150d, aromat, substancja wzbogacająca
Płatki kukurydziane: sód, niacyna, kwas pantotenowy, ryboflawina, tiamina, kwas foliowy
Napoik ,,Figo": sód, błonnik kwasy tłuszczowe nasycone, węglowodany, wartość energetyczna
2009-11-20T16:54:34+01:00
Herbata rozpuszczalna: glukoza, regulator kwasowości, barwniki E 150d, aromat, substancja wzbogacająca
2009-11-20T19:06:08+01:00
Płatki kukurydziane: sód, niacyna, kwas pantotenowy, ryboflawina, tiamina

sorki ze to przepisałam ale tego tez nie kapuje i glukoza to jest cukier tak apropos*