Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:15:53+01:00
Wyłącz z całość z ułamków ;
a ,
9/4 = 2 i 1/4
17/8 = 2 i 1/8
21/5 = 4 i 1/5
16/9 = 1 i 7/9

b ,
14/10 = 1 i 4/10 = 1,4
23/13 = 1 i 10/13
89/11 = 8 i 1/11
67/12 = 5 i 7/12

c ,
167/100 = 1 i 67/100 = 1,67
432/200 = 2 i 32/200 = 2,16
673/400 = 1 i 273/400
934/300 = 3 i 34/300

d ,

1427/1000 = 1 i 427/1000 = 1,427
2764/2000 = 1 i 764/2000 = 1,382
4567/3000 = 1 i 1567/3000
9472/8000 = 1 i 1472/8000 = 1,184
1 5 1
2009-11-20T16:19:10+01:00
A
2całe i 1\4
2 i 1\8
4 i 1\5
1 i 7\9
b
1 i 4\10
1 i 10\13
8 i 1\11
5 i 7\12
c
1 i 67\100
2 i 32\200
1 i 273\400
3 i 34\300
d
1 i 427\1000
1 i 764\2000
1 i 1567\3000
1 i 2472\8000
1 3 1
2009-11-20T16:24:33+01:00
A)
9/4= 2 1/4
17/8=2 1/8
21/5=4 1/5
16/9=1 7/9

b)
14/10=a 2/5
23/13=1 10/13
89/11=8 1/11
67/12=5 7/12

c)
167/100=1 67/100
432/200= 2 4/25
673/400=1 273/400
9341/300=3 34/300

d
1427/1000 = 1 427/1000
2764/2000 =1 764/2000
4567/3000 =1 1567/3000
9472/8000 =1 1472/8000
1 3 1