Odpowiedzi

2009-11-20T16:21:05+01:00
Ja przynajmniej mam zainstalowaną płytkę i poprostu podłanczam mp3 do kompa i wyskakuje mi okno i przeciągam muzę do folderu Muzyka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:42:33+01:00
Jest to dziecinnie proste - podłanczasz MP3 do komputera, przez kabel, który jest dołączony do odtwarzacza. Możesz po prostu skopiować piosenki do odpowiedniego folderu lub użyć specjalistycznego programu, który zwykle jest dołączony do danej MP3.

Pozdrawiam i prosiłbym o przyznanie punktów;)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T19:08:38+01:00
Wsadzic do usb i przeniesc pliki takl jakby to byl pendrive. a jak nie dziala to poszukaj na stronie producenta jak to zrobic