Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:50:56+01:00
My favourite animal is cat.
My cat is Kitty.His colour this grey.It is very nice and fluffy.I got him on birthdays from parents.He adores drinking warm milk.I love him!


moim ulubionym zwierzęciem jest kot.mój kot to Kity.Jego kolor to szary.Jest bardzo miły i puszysty.Dostałam go na urodziny od rodziców.On uwielbia pić ciepłe mleko.kocham go
2009-11-20T17:11:02+01:00
Tłumacznie Polskie:
Moim ulubionym zwierzątkiem jest kot.Mój kot nazywa się Lusia.Mam go domu już od 2 lat jest zabawny.Ma kolor szary.Chętnie bawi się ze mną za pomocą sznurka.Cieszę się ze mam takie zwierzątko.Kocham ją.

Tłumaczenie angielskie:
Mi favorite animal is Cat.Mi Cat is colled Lusia.I have cat in house already for 2 years,is funny.my kitten is gray.We are happy with me playing with string.I am pleased to have such a pet.I love her