Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:46:22+01:00
Co jest najważniejsze?
To, że gdyby nie było Słońca rośliny nie miałyby wżnego do przeprowadzenia fotosyntezy czynnika - energii słonecznej. Nie fotosyntezowałyby, więc nie byłoby większości roślin, a więc i tlenu. Rośliny te nie mogły rosnąc ani się rozwijac
was połamało? chodzi o przyrodę NIEOŻYWIONĄ!!!
2009-11-20T16:51:19+01:00
Gdyby Słońce nie świeciło, nie mogła by się odbyć fotosynteza w roślinach.
Rośliny dostosowują swoje "życie" do pory dnia, na noc zamykają płatki, na dzień otwierają.
2009-11-20T17:04:21+01:00
Gdyby nie było słońca wszystkie organizmy by umarły. Nie mogły by także przeprowadzić fotosyntezy.