Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:47:46+01:00
Przede wszystkim - jeżeli nie Słońce, a więc energia słoneczna rośliny nie fotosyntezowałyby, więc nie byłoby większości roślin (nie mogłyby rosnąc i się rozwijac - obumierałyby), a więc i tlenu.
Połamało cię to jest przyroda OŻYWIONA
2009-11-20T17:22:25+01:00
Wysyłanie promieniowania
ogrzewanie ziemi
słonce utrzymuje ziemie na orbicie
fotosynteza
prowadzi do korozji skał
chodzi o przyrode nieożywioną???????????????????????
zadnych zwierzat
brak atmosfery
6 2 6