Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:49:49+01:00
Ja bardzo lubię grać w siatkę, kocham to. ten sport polubiłam , gdy zaczełam oglądać mecze siatkówki w telewizji. Gdy graliśmy 1 raz na w-f, okazało się, że mam bardzo duży talent, i ta gra naprawdę mi wychodzi. Naprawdę ta gra jest bardzo fascynująca.
2 3 2
2009-11-20T16:50:47+01:00
Chciałabym pływać.

Kiedy pływam, czuję się jak ryba w wodzie. Pływając nie pocimy się, no bo jak, więc sądzę, że to najlepszy sport, a przy każdym innym można łatwo się spocić.
Pływając mamy tyle możliwości! Pływając możemy powięszyć pojemność naszych płuc i dokładnie się umyć. Pływać każdy może, bo pływanie to świetna rzecz!
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T16:51:04+01:00
Chciałabym uprawia sport pływając,poniewaz lubie bardzo plywac w wodzie.
gdy bede duzo cwiczyc bede silna i wysportowana
3 3 3