Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:51:39+01:00
A)
1) 90 st.
2) 30 st.
3) 240 st.

B)
1) 30 st.
2) 75 st.
3) 5 st.
1 1 1
2009-11-20T16:56:26+01:00
A)
1)kwadrans- kąt 90 stopni
2)5 minut- kąt 30 stopni
3)40 minut- kąt 170 stopni

B)
1)godziny- kąt 180 stopni
2)2,5 godziny- kąt 240 stopni
3)5 minut- kąt 30 stopni
2 3 2
2009-11-20T17:04:32+01:00
A)
1) Kwadransa - 360:4=90stopni
2) 5 minut - 360:12=30 stopni
3) 40 minut - 240 stopni

B)
oblicz o jaki kąt obruci sie wskazówka godzinowa w ciągu
1) godziny - 30 stopni
2) 2,5 godziny - 75 stopni
3) 5 minut - 2,5 stopnia
1 5 1