Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:51:20+01:00
A) Najwięcej czasu tygodniowo spędzam przed komputerem. Lubię grać w gry komputerowe, oglądać filmy ale i nie tylko. Komputer dostarcza mi dużo przyjemności, relaksu jak i jest obszernym źródłem informacji.

b) Jestem osobą towarzyską. Lubię spotykać się ze znajomymi i rozmawiać z nimi o swoich problemach, jak i pomagać im z ich problemami. Nie wyobrażam sobie życia jako samotnik ponieważ nie byłbym w stanie wytrzymać dnia bez spotkania z rówieśnikami a co dopiero całe, długie życie.

c) Osobiście nie ubieram się według określonego stylu. Kupuje ubrania które mi się podobają jak i są wygodne.
2009-11-20T16:54:50+01:00
A) najwiecej czasu w tygodniu poświęcam na swoja paskę. Moja pasja jest jazda na desce. Uwielbiam ten sport i świetnie sie w nim sprawdzam.
b) jestem osobą towarzyską . Nie lubie czuc sie samotny
c) unieram sie w stylu skate: szerokie bluzy i spodnie, czapki z daszkiem
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T17:34:36+01:00
A) poniewarz ta rzecz jest dla mnie warzniejsza a inne mniej co te zecz czynie warzniejszą od tej mniej warznej.
b) jestem samotnikiem bo nielubie zabardzo prze bywać w towarzystwie
c)lubisz papugować w danym stylu.


mam nadzieje ze wystarczy