Funkcja f przyporządkowuje liczbom naturalnym n dodatnim mniejszym od 9 wartość bezwzględną liczny n-6.

a) sporządź tabelkę wartości funkcji

b) narysuj wykres funkcji

c) podaj miejsca zerowe funkcji f


Ślicznie dziękuję za pomoc z góry.

2

Odpowiedzi

2009-11-20T17:13:34+01:00
Pierwsze 2 punkty kolejno w zalaczniku.

miejsce zerowe funkcji oiczymy pdostawiajac za y liczbe zero :)
0=x-6
0=x

miejsce zerowe = 0
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:20:28+01:00