Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T16:52:25+01:00
Chrzest ma wiele "funkcji". Zmywa z nas grzech pierworodny i włącza nas do rodziny dzieci Bożych. Wraz z tym sakramentem powierzane nam jako chrześcijanom są pewne zadania. Jezus chce, abyśmy żyli zgodnie z naszą religią i abyśmy byli jej wierni. Mamy przyznawać się do naszej wiary i ją szerzyć.
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T16:55:24+01:00
Ja myślę, że dobrym przykładem może być Dekalog. Jezus Chrystus każdemu chrześcijaninowi dał X Przykazań Bożych po to, by je spełniał i żył według prawa Bożego. Uważam, że dzięki życiu, którym obdarzyli mnie rodzice, mogę wypełniać powierzone mi zadania z czystym sumieniem, bo Dekalog stworzył Najwyższy i to On jest nieomylny, a nie (jak sądzą niektórzy) ludzie.
14 4 14