Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:18:38+01:00
ZAD. 3
Buildings - budowle
cathedral, church, factory, theatre, playwright, tower, monoment

Occupations - zawody
actor, architect, baker, teacher

Writing - pisanie
diary, novel, novelist, poem, story
3 2 3
2009-11-20T18:48:07+01:00
3
Buildings - budowle
cathedral
church
factory
theatre
playwright
tower
monoment

Occupations - zawody
actor
architect
baker
teacher

Writing - pisanie
diary
novel
novelist
poem
story
2 4 2